3 HANKETYÖNTEKIJÄT ESITTELYSSÄ 1/3

Sote-digiohjaaja- hankkeen tiimi esittäytyy syksyn aikana ja ensimmäisenä vuorossa on hankeasiantuntija Juulia Kaihlaniemi.



Kertoisitko taustoistasi? Kuka olet?

Olen Juulia Kaihlaniemi, tuttujen kesken Juuli. Työskentelin sairaanhoitajana erikoissairaanhoidossa yli kymmenen vuotta, josta suurimman osan lastenneurologian yksikössä Oulun yliopistollisessa sairaalassa. Olen innovatiivinen ja kehittämismyönteinen tyyppi, joten jatko-opinnot olivat luonnollinen jatkumo urallani ja sain maisteriopintoni päätökseen keväällä 2022. Edellisessä työssäni olin kehittämässä digihoitopolkuja ja huomasin niiden luomat mahdollisuudet ohjausmenetelmänä hoitotyössä, minkä vuoksi innostuin tutkimaan aihetta opintoihini liittyen. Graduni onkin laadullinen tutkimus, jossa kartoitin hoitotyöntekijöiden kokemuksia digiohjausosaamisesta. Opintojeni loppuvaiheessa minua alkoi kiinnostaa tutkijan ura ja tarkoituksena on aloittaa tohtoriopinnot lähitulevaisuudessa.

Mitä teet hankkeen parissa?

Digiohjaus haastaa hoitotyöntekijöiden osaamista, joten siihen liittyvä työelämälähtöinen koulutustarve on ilmeinen. Aloitin Sote-digiohjaaja- hankkeessa asiantuntijana syyskuussa 2022. Tänä syksynä työhöni hankkeessa kuuluu etenkin viestintä, verkostoituminen sekä työpajojen ja webinaarien suunnittelu ja niiden toteuttaminen. Hanke on vielä alussa, mutta tämä työ on vienyt mukanaan ja motivoi minua kovasti. Odotan mielenkiinnolla tulevia kohtaamisia eri yhteistyökumppaneiden kanssa.    

Mitä teet vapaa-ajalla?

Perheeseeni kuuluu mies ja kaksi koiraa. Vapaa-ajalla nautinkin koirien kanssa harrastamisesta ja luonnossa liikkumisesta. Myös joogaharrastus ja lukeminen auttavat minua palautumaan ja irtautumaan arjesta. Haaveenani on palata pitkästä aikaa rakkaan hevosharrastuksen pariin. Olen syksyihminen ja tälläkin hetkellä nautin mökillä luonnon antimista.

Mukavaa syksyä kaikille blogin seuraajille!

Terveisin: Juuli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

20 TUTUSTU LOPPURAPORTTIIN – HANKE PÄÄTTYY!

 Hei, Sote-digiohjaaja-hankkeen loppuraportti on nyt julkaistu! Loppuraportissa pääset tutustumaan digiohjauksen teoriataustaan ja hankkeess...